2 månader.

2 månader har gått sen världen förlorade den bästa som satt sina fötter på jorden. Jag saknar dig varje dag och kan inte sluta tänka på dig och definitivt inte sluta sörja dig, det känns som att dagen efter det hände upprepar sig. Jag hoppas att du äntligen har fått vila och att dom nu kan lämna dig ifred. Jag älskar dig!

Vaknade redan klockan åtta imorse, var skittrött men kunde inte somna om. Alex kom hem på frukost klockan nio och det var mysigt =) Nu sitter jag och kollar på Vänner-bloopers, love it! Senare vet jag att alex ska träna efter jobbet, då kan han lämna av mig hemma så jag kan titta till min kisse och sen får vi se vad vi hittar på! Åka iväg med bilen i fina vädret hade ju varit nåt.

Imorgon är en dag jag längtar till, säger inte förräns imorgon men det kommer bli helgrymt!
Dags att ta en cigg, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0