Älskling, får jag bjuda dig på middag ikväll?

Ja, denna dagen började med sovmorgon, en rejäl sådan. Alex syster hämtade oss runt ett tiden och min dag bestod av att tvätta Alex bil utanför hans hus. Den blev mycket ren och fin och efter det ville jag bjuda min fina pojk på middag, så han körde mig till Maxi där jag sprang runt som en virrpanna och skulle hitta allt jag ville ha. Hade smsat folk under dagen och bett om råd vad som kan vara gott att laga, jag tog Emmas rätt som var:

Kycklingfilé, som jag skärde på mitten och där i la jag bacon, pesto pch kantado-ost med vitlökssmak.
Jasminris
Vitlöksbröd
Iskall Funlight



Efterrätt:
Vaniljglass med varma hallon, maränger samt en kanna med smält marabou bredvid




Till allt detta såg vi filmen som Alex fick välja att hyra som var Deathrace, skitbra verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0