Avskedsmys hos Fredrika (090801)

Det blev en mycket trevlig kväll hemma hos Fredrika i lördags. Det blev en välkomsdrink, en god middag och min favoritefterrätt och kvällen avslutades framför Marley and me där pappersrullen var våran bästa vän, vad vi grät! Jag har ju sett den 3 ggr nu men fan vad jag lipar, everytime!


Såhär fick det se ut. Efter en hel vecka i Falkenberg utan
hårtork m.m så ville jag piffa upp mig lite extra.

En mycket god välkomsdrink, som jag iofs halsade
eftersom jag var mycket trött efter Freddys uppförsbacke^^

Underbara tjejer!

Fick ingen bild på huvudrätten men det var iaf lasagne
och här är min favorit, KLADDKAKA!

Tack för en strålande kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0