Dagen efter.

Ja vi somnade ju efter kl 4 så varför vi sov till typ halv ett behövs väl ingen förklaring till. Till frukosten invigde vi min lilla box med Alla Terror on elm street filmerna med Freddy Krueger, fan vilka gamla b-filmer alltså! Dom är klassiker som är ett måste för ett skräckfan men fan vilka b-effekter dom hade på den tiden, roligt att se hur tekniken, kvalitén och effekterna växer.

 

Efter frukosten åkte Alex hem och då kom Johan som jag nog redan har skrivit redan och tjötade i typ 2.5 timme, mycket trevligt. Efter han åkte hem blev det stressigt igen, sprang in i duschen och sen våffla om håret på nytt för jag skulle ju faktiskt träffa fint folk som Sarah, Henric och några andra. Fick låna Saras kläder igen för dom trivdes jag gott i. Vi satt på åkanten ett bra tag innan jag och Sarah promenerade hem till henne, Henric kom 1 timme senare och då blev det partaj på verandan med musik, vigg, massa olika saker att dricka och en massa historier blandat med diskutioner om all möjligt. Åkte hem vid tre inatt och jag hade den mysigaste kvällen på länge faktiskt, såna kvällar/nätter behövs lite då och då.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0