Det fungerar inte längre.

Hej mina kära läsare (Jag menar ni tre, haha) nä jag hoppas att ni är några fler. Jag kom precis hem från jobbet, Var meningen att jag skulle jobba 13-23.30 men jag fick sluta redan halv åtta, jag känner nu att jag måste sluta på jobbet eller iaf sjukskriva mig ännu en gång för jag pallar det inte längre. Den sortens stress fungerar inte för mig, jag får ont i magen, huvudvärk och ibland ont i mellangärdet och det är inte bra, för det kan sluta i magkatarr och det ska inte en frisk 20-åring behöva få p.g.a ett skitet jobb, eller vad tycker ni arbetande människor? Ni tror säkert att det inte är ett sånt tufft jobb men tro mig, t.o.m mina chefer tycker det var fel att sätta mig en förstasäsongare på denna tuffa tjänsten. Jag har lite kontakter så kan hända att jag får jbb här i Alingsås istället hoppas hoppas för min kropp och själ vill inte detta längre. Jag gråter varje dag på vägen till jobbet liksom? Det värsta är att jag har börjat röka p.g.a jobbet, inte bra!! Inte varje dag men på bara några dagar har jag snart rökt 3 paket and that´s not who I am, jag vill ha mina vita tänder och min friska hälsa.

Så nu har jag duschat och ska sätta mig framför lite Vänner och äta kvällsmat med min kisse :) Mamma och Ove kommer förbi om en stund också. Jag hör av mig senare ikväll.

Hoppas ni haft en bättre dag än mig iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0