En ledig fredag.

Inatt när jag kom hem hade jag sån fruktansvärd huvudvärk så jag hade inte ork eller lust att sätta mig och redovisa min dag. Trots att jag var sittandes vid datorn men att skriva var en annan femma.

Skönt med lite sömn iaf, sitter och mailar med en person som jag hoppas jag gör gott intryck hos och jag har även ringt lite telefonsamtal och ska snart äta "frukost", brunch rättare sagt. Har ringt min tatueringsstudio för att kolla hur dom hade tänkt och så, först sa han 1500 men jag fick ner det till 1000. Rätt ska vara rätt!

Efter lite käk tänkte jag kanske träna lite, sen ska jag nog bort till affären och handla lite (efter en dusch ofcource) och ikväll kommer min bästa killkompis Johan och tar en cigg eller två på altanen och tjötar, ska även försöka se White Chicks med honom för han har inte sett den, I know helt oförlåtligt!

Nä, dags att lyfta på rumpan!
Vi höres och synes senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0