Ett litet nattinlägg får det väl bli.

Har haft en hur go fredagkväll som helst med min vän Johan. Vi har rökt en massa, tjötat en massa om allt mellan himmel och jord och bara tagit det lugnt. Vi gjorde popcorn och hann sätta på menyn på "White Chicks" sen kom vi på hur hungriga vi var så vi tog bilen till pizzerian och köpte fettismat^^ En Milano för mig och en extra stor kebabtallrik för Johan, mums! Sen kunde vi titta på filmen och eftersom Johan inte har sett White chicks (I KNOW) så tyckte jag det var extra roligt att se den för jag visste hur mycket han skulle skratta (: Sen blev det ännu mer tjat på verandan, nu är klockan halv två och Johan åkte nyss hem. Tack för en helgo fredagkväll, kunde inte bli bättre, ärligt!

Förresten, jag har skrattat så mycket så att jag har fått kramp i halsen! Jag har fortfarande skitont när jag sväljer, asjobbigt. Men lätt värt det!

Puss&kram.






Nu ska jag sova för jag ska jobba imorgon 12-22, yai? No.

P.s Jag har skrattat så mycket ikväll så jag har fått kramp i halsen, gör fortfarande skitont när jag sväljer, men lätt värt det!

Puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0