Flytta hemifrån känslorna bubblar!

Idag har jag velat hålla oss sysselsatta, precis som igår. Min dagn började med att träffa Emma kl 13 för att hålla henne sällskap över sin lunch, satt på trappan med thaimat i hennes knä och en klubba i min näve, haha men jag hade ju trots allt precis ätit frukost.

Efter det tog jag och Alex bilen till Ikea, för vi är sååå sugna så n anar inte! Vi ville bara få lite inspiration och ännu mera lust att hitta lägenhet. Jag fick iaf köpt hem en assnygg lampa jag velat ha ett bra tag och sen blev det även någon slags scarfhållare som man kan hänga i garderoben, med hål i som man hänger dom i, perfa!

Nu sitter jag och mamma och skäller på Tele2 som har fått för sig att jag ska betala över 700 kr denna månaden och att jag ha skickar 4000 sms denna månaden(???!!!) Say what??!! Sen jag fick min mya mobil i september förra året har jag sammanlagt skickat 6000 sms, hur fan kan jag ha skickat 4000 på endast 1 MÅNAD!?
Fast nu fick jag pratat med en som skulle skicka en specifikation så jag kan kolla igenom detta.

Nu kom Johan som ska hålla oss sällskap över en cigg på altanen, see you later! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0