För er som hatar Tele2, sign here!

Jag blir så trött på pengar! Seriöst, allt handlar om pengar idag och så fort man ser något som man ska betala som är skyhögt en månad så får man ju fan hjärtklappning. För 6 dagar sedan ringde jag Tele2 och klaga på mitt höga saldo som inte alls stämde, men enligt dom stämde det ju men inget var vettigt för fem öre. Den dagen hade jag 64kr i saldo, nu 6 dagar senare har jag hela 193 kr.. Innan har jag bara betalat 250-300 kr i månaden. Inget var logiskt men dom smiter undan som vanligt dom jävlarna.

Har iaf tränat, dammsugit, duschat och lite annat. Ringde även Tele 2 tidigare idag eftersom jag inte kan få sms ifrån Telenorare, idiotiskt. Sen har jag bara slappat på verandan och lite annat. Ska försöka få tag på min pojkvän och se om han vill ha med mig hem eller om jag ska sova själv inatt igen.



Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndagkväll (:

2009-08-24 @ 20:04:51
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0