Frågan är..

Om jag ska vara nyttig och gå och lägga mig eller vara onyttig och gå ner och göra en kladdkake-deg och äta den istället för att sätta den i ugnen och lägga mig framför Vänner? Får nog ta och tänka på det lite till och kanske först se om jag har alla ingredienser hemma så jag slipper tänka i onödan.

Kvällen hos Sarah var helmysig. När jag kom in till dom stod hon och hennes man Mauricio och greja med en massa svamp, dom höll på med lite middag och Sarah som är så fruktansvärt gästvänlig ville ge mig allt hon hade i kylskåpet! Hon tycker jag äter alldeles för lite och sällan, eller nej fel hon Vet att jag äter för lite. Så för mig som hatar svamp blev det nybakat bröd, digestivekex med ost, grönsaker, vattenmelon och till det ett glas vitt :) Mums i himlen säger jag!

Åkte till maxi och mötte upp mamma därefter, hade ett långt prat om allt möjligt. Sen satte hon jordgubbar och lite annat i min korg och då cyklade jag hem och har suttit här sen dess och pratat med mina underbara vänner.




Såhär ser jag ut idag: Slarvig knullfrisyr och Saras myströja jag låna igår.
Ropar på min kisse men hon ger mig inget respons så ska gå ner och se till henne.
(Kolla in när hon tvättar sig på muttan på översta bilden, höhö)

Kommentarer
Postat av: ¤Evaneseè - Design, Foto och Vardag



Hej!



Är du bra på att skriva noveller?

Jag håller på med en genom skolan och söker vissa tips till just min novell.

Läs den här http://egosidan.blogg.se/category/tankvart.html

och hjälp mig med mina frågetecken :)

Som tack till den som kommit på det bästa, gör jag ett inlägg om just den bloggen/personen och med det ger det dig ( isf ) mer besökare :)



Trevlig dag!

/Jennie

2009-08-24 @ 10:58:55
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0