Gäsp!

Jag är verkligen hur trött som helst, trodde inte att jag skulle vara såhär trött såhär dags men det känns en aning skönt måste jag säga. Under kvällen har jag gottat mig i soffan framför underbara Vänner med vindruvor, risifrutti, glass och varm choklad :) Fast nu är magen smällfet (alltså uppsvullen) så nu känner jag mest för att sova bort det.

Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt, ska träffa Sara i stan imorgon runt halv tolv och tjöta innan jag ska till jobbet. Blir antagligen en glass på torget, mys! Ni som har roligt ikväll får jag önska en fortsatt rolig kväll och för er som sover och ska jobba imorgon får ha en mysig hemmakväll.

 

Lägger in ett favoritklipp från Vänner, ni som inte följer det och inte fattar poängen får här en snabb förklaring:
Monica och Chandler har varit vänner i typ 100 år, under en resa i London då Monicas bror Ross ska gifta sig börjar plötsligt Monica och Chandler att ha sex och nu måste dom hålla detta hemligt för resten av gänget, en sjukt rolig scen som alltid får mig att garva. Check it out!

Puss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0