Girl´s night!

Jag satt och tittade på gamla inlägg och kom till bilder och filmer tillsammans med min bästa vän Sara och in såg att jag saknar henne, jag skickade till henne på msn och frågade om hon ville komma hit och sova hos mig eftersom jag är så ensam ikväll. Hon tveka inte utan hoppade in i duschen och är just nu påväg hit med myskläderna på =) Jag sprang genast ner då mamma kom och sa att jag skulle ha en liten sleepover så vi tog fram lakan, täcken och en massa kuddar och bäddade för oss båda nere i vardagsrummet!

Ikväll blir det alltså uppesittarkväll och det blir antagligen en del Vänner-avsnitt, någon film och en massa prat as usual! Nu ska jag prata klart med min pojkvän i telefon sen ska jag förbereda inför MYS!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lillskiten

Jag gillar dig! :)

<3

2009-08-31 @ 16:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0