Goooodmorning!

Vaknade för knappt en halvtimme sen då klockan ringde, känner mig hyfsat utvilad men 1 timme till hade nog gjort susen. Ringde min pojkvän för jag tänkte att han var vaken, men chockerande nog så hörde jag knappt vad han sa i telefonen, haha. Dom hade tydligen vart uppe sen 4, halv 5 inatt så jag förstår att han precis hade gått in i djup sömn ;P

Nu ska jag gå ner och äta frukost sen ska jag göra mig iordning för att möta Smurfen på stan innan jag åker till...jobbet, suck. Vet inte vart jag ska vara men det kvittar nästan för jag hatar det verkligen, men för att underlätta för mig och min stressiga mage så vill jag ha glasställe eller popcorn & spunnet socker.

Dags att rusa, men jag kommer hem halv tolv, tolv ikväll så får se om jag sätter mig här men det tvekar jag knappt på =)
Have a great day folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0