Göteborgstrip!

Hej!

Lite dagen efter info får vi väl kalla detta. Igår tog jag och Alex som sagt en trip till Göteborg där vi lämnade av lite bilder av min tatuering på City Tattoo , sen satte vi oss och inväntade en filminspelning som skulle starta på samma gata men det hände aldrig något så vi traskade vidare och jag visade b.la Alex vad jag önskar mig =) Som lite navelpiercingar och så gick vi även förbi en affär där dom hade en massa Michael Jackson t-shirtar, to die for!!

Vi tog även fel spårvagn som körde oss till tjotahejti och som sen körde oss runt allt och tillbaka igen, efter det blev vi en aning trötta på Göteborg så efter 4 timmar i vimlet så tog vi bilen hem till lilla Alingsås igen. Då bjöd Alex mig på mat hos Musses som vi tog hem tillsammans med en hyrfilm och när vi kom hem kom även popcornen fram, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0