Hem ljuva hem.

Ibland underskattar man sitt hem väldigt mycket, jag tycker inte det är tråkigt att komma hem snarare tvärtom! Jag har i nästan hela mitt liv känt att så fort jag kommer innanför dörren så får jag en sån skön känsla i kroppen, att jag kan koppla av och göra precis vad jag vill, jag är Hemma.

Kom hem för 1,5 timme sen, då blev det att värma lite Carbonara och sätta sig här =) Chattar med Johan och det är snart dags att lägga sig. När jag kom till jobbet hamnade jag på Glasstruten, bäst för dom för imorse när jag ringde hade dom satt mig på Burger King som inte jag klarar av, så dom bytte mig lagom till då jag började. Har haft en okej dag iaf, härligt folk att arbeta med och lagom långt pass.

Nu ska jag försöka brainstorma och ladda ner lite musik till iPoden, musiken börjar bli tjatig efter pendel 5 dagar i veckan. Dessutom ska jag ta tåget till Linköping imorgon, 1 byte och grejer så då gäller det att ha bra musik i öronen.
Jag saknar min man så det gör ont så imorgon ska jag pussa ihjäl honom, thihi. Imorgonkväll viskade en fågel i mitt öra att vi 4 ska på uteservering imorgon, mysigt så mysigt.


Dags att snabba på för sängen, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0