Kalla Augusti.

Augusti trodde jag skulle ge oss en sån där lite mer sval sommarkänsla då man fortfarande kan gå ut med ett linne och en tunn kofta, men det är fan gränsen till vantar och jacka som gäller. Ibland är jag lite dum och ljuger för mig själv att det är 25+ så jag går ut med tunna kläder och sen darrar som ett löv men säger till mig själv
- Det är inte kallt, det ÄR fortfarande sommar, det är bara ett tillfälligt ruskväder. Haha.

Igår jobbade jag 10 timmar, inte det man vill göra en lördagkväll då man t.ex. hade kunnat bada Jaquzzi utomhus med alkohol och gott sällskap. Men pengarna finns ju där nu och det känns värt det i slutändan och my boy har ett stort hjärta eftersom han åkte och hämtade mig i Göteborg och körde sen hem, cutiepajj!

Idag har vi slappat som bara den ska jag säga, vi vaknade i hyfsat god tid iaf vilket var det sista jag trodde men vi tog en morgoncigg, gjorde iordning frukost och har sen bara slappat framför tv:n i varandras famnar, mys! Sen blev vi sugna på tacos så jag cyklade bort och köpte klassisk-ingredienserna och det blev megagott inne i värmen framför Save The Last Dance 2. Synd att han åker till stockholm imorgon och jobbar =( Men jag har ändå massor att göra denna veckan så tiden går förhoppningsvis fort. En av sakerna är att jag ska tatuera mig på onsdag kl 12 (PIRR!) men jag tror det blir asbra och jag är mer nyfiken på hur det kommer kännas än nervös för hur ont det kommer att göra, för alla smärta kommer vara värt det. 

Just nu sitter jag och drömmer mig bort, jag vill tyvärr inte säga i vad än men jag kan nog ge er lite ledtrådar på typ fredag, det handlar om något som inte är säkert än så jag vill inte att skadeglädje-människor ska se hur lycklig jag är och sen om det skulle falla för mig så skulle det bara kännas dumt, för jag har vissa såna människor runt mig. Tyvärr.

Om 15 minuter bänkar jag mig framför tv:n för då startar Urbal Legends! Inte sett det? Det är ett asbra program som visar berättelser som låter helt otroliga och ibland helt löjliga, men man får inte veta om det är sanning eller bara en myt förräns i slutet av programmet. Jag och Alex brukar sitta och chansa och ofta har vi båda olika svar och det är så himla kul att se vem som har rätt.

Nu vill min kissemiss kela lite, så hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0