Kolmården!

Alex har länge sagt att han i sommar vill ta mig till Kolmården, för det var ett tagsen för både hans och min del så när vi ändå var i Linköping, alltså ca 45 minuter från Kolmården så åkte vi alla 4 dit och hade en toppendag!
När vi kom fram så slapp jag betala inträdet på 300 kr för jag visade bara upp mitt personalkort från Liseberg, ibland är dom bra att ha! ;)

Jag lägger inte upp alla bilder för det skulle både ta riktigt lång tid och det skulle bli långtråkigt att se bilder på en massa djur som många av er säkert redan sett förut. Men några kan jag bjuda på =)



















Sista bilden frå jag förklara, Alex är föraren och detta är terrängkörning där en guide står framför och visar när man ska svänga och ser till att man styr rätt för att komma över hindren. Det tyckte han var skitroligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0