Lika grym som vanligt..

Filmen alltså. Den var jäkligt bra alltså, men inte tvivlade vi på det! Promenerade till bion för vi hade inte direkt bråttom sen satt vi utanför i solen och tog lite kort som vi alltid gör bäst. Sen klockan sju var det dags och jag som var hungrig vräkte i mig mina snacks lagom till filmen börja, typiskt mig!


Njuter av sista solen.


Lite nöje på toa, vi blev fruktansvärt smala på bara ett ögonblick.


HAHAHA! Inget "I like big buts" snack här inte.


Alltid vi som ska vara värst.

Imorgon är det jobbdags igen så jag ska snart gå och lägga mig, dock rätt skönt att jag
börjar halv tre men slutar inte förräns klockan elva, men money money behövs i plånboken. Ska kolla lite saker på nätet sen ska sängen få förgylla min kväll (: Sov gott, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0