Lillasyster säger Grattis!

Idag vill jag säga Ja må dom leva för mina bröder som fyller 30 och 31! Dessvärre kommer jag inte att träffa någon av dom men ett sms får väl skickas snart =) Pappa är särskilt stolt i år eftersom hans enda son fyller 30 och hans enda dotter fyller 20, hihi!

Hur mår ni idag? Vi vaknade för någon timma sen i ett hett rum, vi ska strax äta sen frukost och sen ska jag hoppa in i duschen så vi kan åka på en trip till Göteborg och b.la fixa med min tatuering för dom vet inte ens hur min tatuering ska se ut så kanske bäst att ge dom tid att förbereda.

Försökte även få in mitt nya CV till Alex dator men han har inget program som passar mitt dokument, orka!
Nu ska jag dra ner min pojkvän för en frukost. Ha det gott så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0