Otroligt pinsam..

sak glömde jag att berätta för er igår. Jag cyklade hemåt och hade en cigg i näven och hade Michael Jackson - They don´t really care about us i högtalarna på högsta volym, jag mimade och levde mig in i någon sorts värld och hade jätteroligt med mig själv och vad tror ni händer? Det var mörkt och jag cyklade runt cykelställ-hörnet och där i mörkret står det två killar som jag inte såg med en gång heller, det dom får se är en tjej med cykel som kommer i ljuset och mimar och gör grimaser, haha! Som Sara sa, vi får hoppas på att dom bara tyckte du var söt, annars är dom dumma! (:

Hej förresten, jag vaknade för en halvtimme sen vilket jag har lite småångest för för jag lovade mig själv att vakna i tid och göra dom sakerna jag hade planerat in. Nu ska jag först kolla med lite workstuff, sen ner och käka frukost och sen blir det nog att träna för det var längesen.

Hörs vi senare?
Pusstjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0