Överraskningslördag!

Kan inte förklara rubriken just nu för det finns för många risker men när kvällen börjar närma sig kan jag nog ta risken att iaf ge er en liten ledtråd. Klockan är halv två, min man har precis klippt våran gräsmatta och vi ska nu ta på oss och kila ner till stan för att hitta ett kort och en liten födelsedagspresent till en viss person som vi ska fira idag =) Jag är usel på presenter om jag inte har någon önskelista men det få gå ändå. För min del kan jag lova att det blir en liten titt på Gina också, tror jag ska köpa en scarf där som bara kostar 69 kr så what a hell!

Senare tänkte jag ladda upp lite bilder från gårdagen så kika in här igen!
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0