Partaj i onsdags.

Onsdagen bestod av tufft på jobbet mellan 12-19 men sen kom kvällens höjpunkt som var utgång med vännerna samt att veta att man är ledig 2 dagar framåt. Kom hem strax efter åtta och då hoppade jag in i duschen, samtidigt kom mina gäster en efter en och jag var inte ens med, jag kilade upp och gjorde mig iordning tillsammans med min vodka och min våffeltång, haha. Men bra blev det och det blev en hellyckad kväll, mina vänner var dock mycket besvikna över att inte ha fått en skymt av mig på min egna förfest men dom förlät mig senare tack och lov.

Gick inte hem förräns stägning såklart och då blev det lite käk på Järnvägsgrillenm mums.. not!
Men jag vill tacka alla som gjorde min kväll så lyckad som den blev, tack =)
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0