Pojkvän.

Ja, det är ju alltid mysigt att ha måste jag säga. Han kom förut efter hela 2 dagar utan varandra med en god baguette från Smoggan till mig och thaimat till honom som vi satte oss på verandan och åt (: Sen myste vi i soffan framför Tyra Banks Show som idag handlade om kvinnomisshandel, helt sjukt hur det kan bryta ut i hjärnan på någon så den slår och misshandlar den man Älskar? Har varit ett ämne jag inte förstått mig på, är helt stört bara.

Eftersom himlen öppnade sig förut och jag som hade tänkt cykla till affären så fick min kära man skjutsa mig dit och hem. Jag såg även veckans Vecko Revyn och min favorit-bloggerska Kenza var omslagsflicka så den fick följa med mig hem och dessutom så kom månadens tidning från Härliga Hund som jag prenumererar på, mysläsa ikväll!

Det är lite förfrågningar från olika håll ikväll, om jag vill komma hem till henne, följa med dom dit osv.. Men jag har faktiskt planer med Johan, men stannar han inte så länge så kanske jag åker hem till Sarah eftersom hon frågade först, let´s see!

Förresten!!! Igår när jag jobbade och stod vid kassan och tittade ut såg jag ett ansikte jag kände igen, det var min morbor som jag inte träffat sen min student och flera år innan det!!! Jag sprang ut ur min lilla popcorn och spunnet socker kiosk och kramade honom och hans underbara fru! Dom hade en massa vinster så man blev nästan lite avundsjuk, dessutom var deras barn med (mina kusiner) Camilla, Jessica och Andreas. Dom var inte på min student så dom har jag inte sett på ett antal många år och en nyhet som chockade mig men av glädje var att en av mina kusiner har en liten bulle i ugnen! 1 år äldre än mig och har en liten bebis, helt fantastiskt! Är superglad för henne.

Tjöt tjöt tjöt tänker ni, men nu smsade Johan och sa att han var påväg så bäst att öppna dörren när han kommer kanske. Men vi hörs senare för mer uppdatering.

Kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0