Sista dagen av frihet.

Idag har det varit riktigt varmt väder, men jag satt mestadels inne men vid fyra tiden var det på med shortsen och ett slappt linne för att möta Smurfen på stan. Blev en liten runda på Gina och sen en middag på Surf ´n Turf, mycket gott. Efteråt kände jag inte för att åka hem så jag sa till Sara att jag åker hem och hämtar en skräckfilm jag nyss köpt och tar med mig den hem till henne, så blev det och vi hade en myskväll.






Från stan fick jag köpt med mig en stor skjorta (Ni vet den ljusa jag redan har) fast denna är i en mörkare färg, nästan snyggare enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det smakade bra:) puss

2009-08-09 @ 18:22:04
URL: http://highdramaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0