Sista onsdagsklubben, nu kör vi!

Förfest hos mig blev det med favoriterna. Det blev en del mintu-shots för mig, tack vare Jocke som verkade vilja supa mig under bordet. Efter en hel del vinglande med cykeln kom vi till hotellet, även till kön in som var 200 meter lång. Vi hann inte till 30kr inträdet men det spelade inte så stor roll för jag började må alldeles för dåligt att jag och Alex fick gå ut ur kön, har nog aldrig mått så dåligt förutom när jag såg en scen ur Saw 3 på bio. Jag tänker inte gå in på vidriga detaljer men efter en stund mådde jag bättre och lyckades med det utan att spy. Vi begav oss tillbaka till en kö med 0 personer i och i Entrén möttes vi upp av några bra vänner och sen var det bara att dansa på.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0