Skämtpresent?

Är dom ens uppskattade idag? Jag visste att jag skulle få svårt att hitta något när jag stod där. Men det blev två små presenter och ett roligt kort, det blev lite humoristiska skämt grejer som hon inte direkt kommer att ha användning för fast ikväll när hon får lite alkohol i sig så lär hon nog använda dom en hel del på partyt. Jag kan berätta att det är en god vän till mig som fyller 20 och vi har planerat en överraskningsfest till henne och hon har inte en aning om det. Shit, jag hoppas hon inte kan min bloggadress för då ligger jag risigt till, höhö. Tror iaf att det kommer bli hellyckad, god mat, gott att dricka och förhoppningsvis en massa dans och ståhej!

Självklart blev det en titt på Gina och det blev den fina scarfen (kostade visst 79) och två hårband/diadem i tyg med en rosett på, ursöta! Kanske inviger ett av dom ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0