Svettet rinner!

Har precis haft ett kort men intensivt träningspass och när svettet rinner så har man gjort ett bra jobb. Nu fick jag dock lite huvudvärk så jag ska snart hoppa ner i duschen och sätta igång inför kvällens höjdpunkt: Kräftskiva hemma hos Anna! Jag bjöd även med mig Sara så hon kommer hit efter hennes övningskörning, min duktiga tjej!

Jag vet att min blogg inte är den roligaste att läsa, jag är mycket besviken på mig själv faktiskt för det enda jag skriver om är vad jag har gjort, gör nu, ska göra sen och... punkt. Jag hoppas jag snart får lite inspiration att starta lite diskussioner och ta upp saker man undrar över och lite annat så det blir lite mer liv i bloggen. Idag fick jag min lön, på tal om inget! Får den 15:e varje månad men det är ju imorgon så den hoppa in på kontot idag, yai!

Förresten, igårkväll gick jag och Älsklingen på bio för första gången på evigheter! Vi tänkte att vi skulle se Sommaren med Göran och den var himla bra, som många har sagt att den är. Efteråt åkte vi runt med bilen och kikade runt vilket är det bästa jag vet att göra sent på kvällen med den bästa! <3

Nä, nu ska jag läsa lite bloggar och sen hoppa in i duschen och sen är det bara att vänta tills Sara ringer på dörren för hon skulle ta med sig sin hög med kjolar, är sugen att ha min svarta body ikväll men har ju ingen kjol som passar, suck.



Hittade en rätt så gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0