Thriller Live!

Ikväll bokade jag 2 biljetter för mig och Sarah till showen Thriller Live den 5 november! En show som hyllar våran största ikon och underhållare genom tiderna, Michael Jackson & The Jackson Five! Det var den showen jag och Sofie var på förra året och när jag gick ut genom dörren så ville jag återuppleva det och det ska jag få göra, sååå glad!

Där alla står och dansar, klappar och sjunger med till låtarna och man vet att alla som är där vet vem han egentligen var och älskar honom, kommer nog bli hur fint som helst. Särskilt nu när han inte finns hos oss mer.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi kommer att ha hur kul somhelst! =)

2009-09-02 @ 17:04:59
URL: http://www.sarahfranquis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0