Twilight!

Hej igen!

Nu har jag tagit en cigg i solen och kom då på att igår hyrde jag och Alex 3 filmer och en av dom var Twilight! Alla har pratat om hur fantastisk den är och böckerna har blivit en stor succé. Jag som älskar vampyrer och i samband med det att det finns en kärlekshistoria är detta en film som borde ha tilltalat mig, men jag kände att om alla älskar den och att den nästan har blivit lika känd lika fort som Pirates of the caribbean och Sagan om ringen så skulle den inte falla mig i smaken. Men igår tog jag intiativet och hyrde den och jag kan säga att jag blev kär. Kär i killen, kär i spänningen, kär i historien. Dessutom sa alla innan dom såg filmen att alla tjejer tjatar om att han är så snygg som spelar vampyren och efter att ha sett filmen hade dom blivit helt förälskade, jag ville testa det och jag blev medlem i den gruppen ganska så fort, haha!

Jag längtar till tvåan och eftersom jag vet att jag borde läsa mer böcker så borde jag kanske läsa dessa? Det återstår att se, men himla bra var den och jag önskar att min pojkvän var en vampyr, grr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0