091201

Idag flyttar vi enligt kontraktet, fast så blir det nog inte. Idag ska vi träffa fastighetsskötaren och bestämma tapeter i hallen och sovrummet till och börja med, jag vill helst att det ska gå fort med tapeterna och golvet i alla rummen förutom vardagsrummet sen vill jag börja flytta in på riktigt, fast golvet tar nog lite tid tyvärr.

Men det ska iaf bli jättekul att börja nu i veckan och kanske åka till Ikea om vi hinner med det och köpa dom viktiga sakerna. På tal om annat, just nu sitter jag hemma hos Alex som jag har sovit hos inatt. Det var ett tagsen + att hans tv på rummet är borta och då får jag lite panik inombords men jag mådde så dåligt igår så jag ville helst bara sova. Vi släckte och satte på radion vilket var riktigt skönt att somna till, jag har sovit helt okej inatt.

Nu ska jag se klart på våra bästa år, sen hoppas jag Johan hinner komma hit och besöka Alex jobb och sen ta en cigg med mig. Vi hörs senare, puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0