091203

Godday!

Idag mår jag väl lite bättre måste jag erkänna, fast jag ska nog ändå hålla mig inne idag och lite imorgon, vill inte ta några risker. Vi vaknade faktiskt rätt tidigt idag, jag blev grymt chockad imorse för Alex vaknade före mig, FÖRE! Det är alltid jag som somnar sist och vaknar först, haha. Vi tog oss nog inte upp ur sängen förräns typ kl ett, då blev det frukost och sen var det bara att ligga ner och vila igen. Och när lillen behöver gå ut är det på med tröja och jacka, traska ut i trädgården, han gör sitt och vi båda springer in och lägger oss under täcket =)

Vi hade planer om att börja måla hallen i lägenheten idag men det får bli imorgon när vi båda mår bättre. Alex har varit bra och ringt och fixat hemförsäkring, elen och Chilli angående bordet och soffan, hihi. Ikväll blir det väl att fixa någon slapp middag och mysa.

Nu kom Alex, då blir det pinsamt att skriva :P

Kommentarer
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline



2009-12-03 @ 19:36:12
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0