091216

Heej bloggen!

Hur är det med er? Idag gick jag upp förvånansvärt tidigt alltså, vakna mellan 9-9.30 trots att jag somna typ tre inatt och gick upp för att göra frukost och grejer, inte ofta det blir så hurtigt. Städa lite hemma, starta diskmaskinen, gjorde rent hos katten och precis innan jag skulle hoppa in i duschen så tänkte jag Äh vad fasen, jag tar och dammsuger så blir mamma glad. Så här hemma är det rent och gott.

Jag var redo att åka vid halv tolv som mamma sa att vi skulle åka, men hon kom strax efter tolv då vi åkte och gjorde lite ärenden på stan sen åkte jag hem med älsklingsvovven som jag hade saknat såå mycket och han hade definitivt saknat med med tanke på alla pussar jag fick i hela ansiktet och hur gosig han var =)

Ia var här för en stund sen och hämtade en fin outfit som jag trodde hon skulle gilla, hon såg den och ville inte se något annat så den följde med henne hem. Hoppas bara den passar! Nu ska jag ner och äta lite choklad efter att ha ätit mammas hemlagade köttfärspaj, mums. Sen ska jag på nåt sätt komma till lägenheten om inte Johan hämtar upp mig, let´s hope so.

Innan vi avslutar vill jag lägga upp Dagens film eller vad man ska kalla det. Om en man som står mig faktiskt närmast om hjärtat som jag saknar varenda sekund och som jag älskar av hela mitt hjärta. Han gav över 300 miljoner dollar i välgörenhet och det är världsrekord. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0