22/12-09

Godday!

Klockan är snart två och jag fick äntligen i mig frukost nyss, hade ju inget hemma så mamma fick åka och köpa lite. Mamma och Börje kom hem imorse och startade med att plocka ur skåpet vi ska ha med oss till lägenheten och tog även ner madrassen som ska med, första övernattningen ikväll tro? Det viktigaste enligt mig som ska med idag är tv:n, om vi ska sova där vill säga, höhö!

Hur mår ni idag? Jag är seg som satan, allt bara snurrar i huvudet så jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Nu är dom påväg till Rusta i Göteborg så nu är det tyst och lugnt här hemma. "Hemma", det kan jag snart inte säga längre.. jag har bott här i 9 år i Januari så jag kommer nog antagligen få fram en tår när jag lämnar detta hemmet som har varit med om så mycket: Alla roliga fester, filmkvällar, Pipers och Chuckys uppväxt, somrarna i trädgården och med kompisarna på dom andra gårdarna som man lekte kurragömma med. Men jag tänker för det mesta att det ska bli så skönt att lämna detta huset, det har också gett mig mycket negativt och jag vantrivs nästan av vissa anledningar. Skönt ska det bli =)

Nu ska jag mysa framför Smekmånaden för att hylla Brittany Murphy, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0