Ååh, ljuva frestelse!

Fast nyttig sådan för en gångs skull, jag blev plötsligt så sugen på fruktsmoothie!!! Kommer ni ihåg när jag la upp alla mina fruktsmoothies här för några månader sen, jag var så bestämd med att få i mig en sån varje dag + att det mättar väldigt bra, ska försöka satsa på det om jag blir gottesugen nu när jag är sjuk. Rotade i kylen här hemma men hade inte tillräckligt för att göra en smaskig smotthie, så jag får skriva en inköpslista och ge till mamma imorgon och starta mitt lilla Smoothie-land här hemma, hihi.



Imorgon åker älsklingen till Linköping med hans familj till hans syster som fyller 25, det firas med finfin middag på restaurang men dom fick avboka min mat eftersom jag inte längre kan följa med. Men ska försöka att inte hänga läpp för det, Johan och jag ska försöka hitta något skoj att göra... som att ominstallera min dator för det behövs verkligen! Om jag hade varit frisk så hade jag gärna velat att mitt helgsschema skulle se ut såhär:

Fredag: Sova ut, äta frukost, träna, göra mig iordning för en utekväll med dom bästa!
Lördag: Bakis, beställa hem Thaimat och se film med killen och kompisarna
Söndag: Frukost, ta en långpromenad med killen och vovven, träna lite till?

Det enda jag kan göra av detta är att sova ut eftersom jag inte somnar förrän 2, 3 på natten. Jag kan äta frukost men jag har knappt någon aptit just nu, se film och bli tjock och vara otroligt rastlös. Se! Det finns inget positivt med det här, och jag förstår inte riktigt heller varför jag sitter och skriver upp saker som gör mig ännu mer deppig, haha.

Nä, nu ska jag gå ner igen och se finalen på Idol. Neeej, jag ser inte på Idol, jag har kanske sett 2-3 program det här året då det var Michael Jackson tema och något annat men inte mer, men det är alltid kul att se vem av dom stackars pojkarna som ska ha 14 åringar omkring sig resten av livet, höhö.

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0