All night long!

Jag är sååå partysugen så det suger i magen nästan! Behöver mina bästa vänner, goda groggar, musik, cigg, DANS! Nu när jag mår bättre så är jag ännu mer ivrig inför lördag. Vi har fått ihop lite folk så vi hoppas på att bli ett gäng som traskar mot gamla hotellet då. Men... jag får vila några dagar till helt enkelt så det inte blir värre för missar jag nyårsafton så DÖR jag!

Vad har ni gjort ikväll? Jag har ätit Thaimat på påse från Maxi, glass, sugit på en zoo-klubba och ätit några chips framför Save the last dance. Sen blev det att kika på Bridget Jones Dagbok som man sett 100 ggr men en bra film tröttnar man ju aldrig på =) Imorgon kommer mamma hem med busen, det var så längesen jag hade honom då han sov hemma, nu när jag varit sjuk så har mamma fått ta honom för jag har inte varit i fysiskt skick för att ens gå ut i trädgården med honom under dagen, plus den enorma energi han har så man måste leka med honom hur mycket som helst. Men jag saknar min prutt väldigt mycket ändå, saknar hans söta lilla ansikte, hans stora öron och hans doft som är oslagbar! =) Sen ska mamma och jag till stan på lite tråkiga ärenden, sen kommer Ia hit och ska låna lite kläder av mig och sen bär det väl av till lägenheten för att se grabbarnas framgång, hihi.


Thai!! Nästan lika god som riktig Thaimat.

Förra veckan ringde jag och bokade ett par partyheels från H&M som jag spanat in länge, och i brevlådan låg dom idag! Passade gjorde dom också, så Lördag innebär nya partyheels, wii! Var längesen jag smög omkring på tå så får se hur detta går, haha.


Gillar den silvriga dragkedjan =)

Dags att försöka nana. Ni får sova så gott, så hörs vi imorgon i stressandet!
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0