Andra Advent!

Jag firar inte julen överhuvudtaget i år, det är lite tråkigt faktiskt. Vill ha sånt där mys innan julen som alla gör med bakning, adventstakar, julshopping m.m. men tiden räcker inte till och inte orken heller för den delen. Är fortfarande sjuk, var på akuten igår och tog prover men testen visar att jag är frisk vilket är konstigt med tanke på halsflussen jag har som håller på att bli min död men det är tydligen så kroppen reagerar på viruset jag har i kroppen som har gjort mig så fruktansvärt sjuk hela denna veckan. Men har fått mediciner så hoppas det hjälper nu, annars skär jag bort mandlarna själv.

Vi har varit i lägenheten hela helgen och har fått mycket gjort, spacklat det mesta och det är lite kvar att slipa. Snart är det dags att tapetsera sovrummet och måla hallen, sen ska vi få färg till köket av pappsen och så ska vi åka och välja ut en tapet till vardagsrummet i veckan så pappa kan fixa den i hans jobb. Ser så fram emot att börja flytta in när allt är klart, kanske då kan jag sätta upp lite julmys =)






Massa tabletter och äcklig smörja jag ska svälja och gurgla.

Nu ska jag ner och lägga mig, ligger ju i vardagsrummet nu när jag är sjuk. Ibland känner man för det, lite ombyte för en gångs skull. Blir väl att suga på en piggelin framför en mysig film. Vi hörs imorgon, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0