Baconfeber?

Ja, det trodde vi att jag hade igårkväll. Då mådde jag verkligen pyton, Johan kom över en sväng och jag var verkligen helt väck. Var glödhet, yr, ont i halsen, huvudet vägde 30 kg och var helt matt. Sen kom Alex och dom stoppade om mig i soffan, sen ringde jag mamma och sa allt detta och självklart var hennes första reaktion: SVININFLUENSAN! RING SJUKVÅRDSUPPLYSNINGEN, ALLA SOM HAR DET ÅKER ALLTID IN FÖRSENT!

Haha, jag ringde och visst jag hade symptomen men dom var för lindriga för att jag skulle behöva åka in. Alex stannade över hos mig inatt vilket kändes väldigt tryggt, efter några mackor och varm choklad mådde jag lite bättre, idag åkte det ner lite mer och jag har mestadels sovit för det är det enda som lindrar typ. Nu är Johan påväg hit och ska hålla mig sällskap =) Mamma ska köpa hem isglass och annat gott så jag mår bättre, hon ska även hyra hem lite barnfilmer som jag älskar att kolla på när jag är sjuk. Det blir My Little Ponny denna gången, haha!

Vid halv tolv tiden ringde Alex och sa att han åkte hem från jobbet för att han inte heller mådde så bra och var jättetrött så han knappt hängde med på jobbet, jag är världens smittobärare =( buhu.. Får ta och ringa honom nu sen ska jag byta kläder, har haft på mig det här i typ 2 dagar nu. Ikväll eller imorgon blir det bättre bilder från Saras födelsedag :) Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0