Bedtime.

Var och kika i lägenheten idag och jag är grymt nöjd med vardagsrummet, den nougatbruna färgen och den snygga fondväggen, mums! I köket blir det samma stuk med en färg som heter Cappucino och så ska vi ha samma fondvägg. Blir klart till helgen och imorgon tar jag, Alex och Johan lastbilen till Chilli och hämtar soffan och köksbordet+stolarna, excited as hell!

Nu är jag grymt trött, kommer antagligen bli pigg när jag väl lagt min rastlösa kropp under täcket men lite gos med plutten framför Vänner gör nog susen, ska bara ta ut honom en sista gång. Bara han kan göra nr.2 nån gång så kan jag somna lugnt, kom på att jag måste somna tidigt för kl 7 imonbitti kommer Johan förbi efter att ha jobbat natt på sjukhuset för att ta en morgonkaffe och morgoncigg och hjälpa mig att klippa klorna på Chucky, haha. En väldigt snäll vän helt enkelt!

Time for bed. sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0