Bildlösa inlägg.

Det är allt jag har att erbjuda er känns det som, men det är inte sant. Jag har bara varit väldigt lat med kameran, men ikväll kanske det dyker upp lite så det blir lite färg och något att titta på här. Alex skjutsar hem sin mamma just nu och samtidigt hämtar han målar-grejerna för imorgon, han ska även försöka nafsa med sig hans mammas falukorv, hihi :) Jag är HUNRGIG.

Jag är också väldigt sugen på en uppfriskande dusch och därefter ett avkopplande bad, det får det nog bli! Men först vill jag se finalen (?) av Hell´s Kitchen, but then.. it´s bubbletime! I promise you some pictures later!

Kiss.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Hur har din dag varit? Kram /M

2009-12-03 @ 20:42:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0