Blandade känslor.

Vet inte riktigt vad jag ska säga om den här dagen än, vet inte om den är bra eller dålig riktigt. Gårdagen var iaf bättre, natten till igår hade jag svårt att sova så jag smsa med Johan som jobbade natt och då frågade jag honom om han ville komma hit och ta en morgonkaffe och morgoncigg när han slutade klockan sju. Så klockan sju ringde mobilen och jag var lite av en zombie men jag började göra kaffe, tog ut vovven och då kom Johan =) Det finns faktiskt inget mysigare på vintern än när det ligger snö på marken, det är tidig morgon, fortfarande mörkt ute och man går upp och tänder ljus vid spisen och sätter sig och tar en cigg och en kopp varm choklad tillsammans med sin bästa vän och pratar tills det blir ljust, underbart!

På eftermiddagen åkte jag, Alex och Johan till Chilli i Göteborg för att betala det sista och hämta soffan och köksbordet+stolarna. ISKALLT väder så vi satt och kramade oss varma i lastbilen och efteråt tog vi lite mat på Mcdonalds. Vi åkte till lägenheten och lämnade allt sen följde Johan med mig hem för han mådde dåligt så han fick vila lite innan han fick köra hem.

Imorse klockan tio åkte jag iväg på ett ärende, nu är jag hemma igen. Trött som fan, magen ifrågasätter varför den inte har fått frukost och det är kaaallt. Ska nog gå ner och värma lite lunch efter att Project Runway är slut.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Nyheten är från mars så... :( Men det skulle vara hur kul som helst om han kom till Sverie.

2009-12-18 @ 17:40:08
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0