Bra helg!

Hej!

Det har varit dålig uppdatering i helgen men haft både nöje och nytta. Kan börja med i lördags då det var utgång för hela slanten tillammans med dom bästa vännerna man kan ha, jag hade som vanligt förfest eftersom alla tycker det är roligast hos mig ;-) Vid kvart över tio kom våran minibuss och hämtade oss, där var det lika mycket party kan jag säga! Hotellet var roligt, var några månader sen man var där och det var skönt att komma till ett ställe man kände till.


Jag körde på axelbandlös klänning med svart kavaj

Snyggingen hade en snygg klänning med lovely shoulders och klippt page :)

Rullstolen!

Partypeople!

Dansa

Hon är där mat finns!

Taxi-disco!


Haha! Det ser ut som Johan har bröst i en v-ringad röd tröja, men det är lilla Jonna!

Träffade Alex granne Daniel också:D

Har fler bilder men orka lägga upp alla. Efteråt började jag må lite dåligt, p.g.a körtelfebern antagligen och dom nya klackarna hatar mina fötter verkar det som så som dom värkte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0