Halsfluss?

Det var något jag upptäckte i min hals för några timmar sen.. suck. Har inte haft det på flera år. Men den goda nyheten är väl då att jag nog inte har svinis, skönt. Får bli att åka till farbror doktorn imorgon och få medicin. Efter det blir det att åka till Lägenheten och hjälpa Alex, Johan och Anders med tapetsering och spackling!

Jag tog mig ett härligt bad förut, sen kom Alex med mat och det var också gott. Han hade med sig en tallrik med falukorv och en med kyckling och ris med jordnötssås. Nr.2 valde jag fast det var alldeles för mycket sås som gjorde maten till barnmat så den räckte jag över till Alex, haha. Vi har haft en mysig kväll tillsammans med Simpsons, Biggest Looser och Kniven mot strupen.



Mysstämning =)

Här spenderar vi sjuklingar tid ihop, hihi.

Nu ska jag ner till pojkvännen och lägga mig. Är väldigt trött så jag hoppas jag får ordentligt med sömn inatt för det behöver jag. Ha en fin kväll allihopa och snart är helgen här, skönt va?

Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ajaj,. hoppas det blir bättre snart.

2009-12-04 @ 12:25:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0