Hej!

Idag känner jag mig lite bättre, kanske för att jag varit ute lite i friska luften. Jag var hos läkaren imorse och dom tog prover på min hals men det visade negativt, alltså att jag inte har halsfluss trots att jag har massa vita prickar på dom svullna mandlarna? Kroppen reagerar tydligen så genom att den kämpar mot viruset jag har i kroppen, får hoppas på att det stämmer.

Efter det åkte vi till lägenheten och startar med hallen, vid två skulle mamma köra mig tillbaka till vårdcentralen men direkt efter viadukten efter rondellen vid Maxi så cpade bilen totalt så vi fick stanna mitt i trafiken, varningsblinkers och allt, så Alex kom som en prins på en vit häst och hämtade mig så jag kunde åka till Carema. Jag bestämde mig för att ta vaccinet mot svininfluensan, så nu är det gjort!


Lillen är såklart med överallt!

Mycket ska med!

Buhu :( Jag har ont i armen! Fast det är inte så farligt, det är det antagligen värt. Nu kan man vistas bland okänt folk iaf.

När jag var på Carema imorse hade jag en jättetrevlig sköterska, sen när jag kom tillbaka klockan två för sprutan så fick jag samma sköterska, hon kände inte igen mig först men väl inne i rummet så tittade hon på mig länge och jag sa
- Ja, jag var hos dig i förmiddags.
- Jaaaa? Jag tyckte jag kände igen dig och mössan, haha!
(Det roliga är att jag inte ens hade mössan imorse, hahahaha!)

Nu ska jag kika vidare på Project runway sen kommer Johan och Anders och hämtar upp mig sen ska vi till lägenheten och hjälpa Alex. ha en mysig fredag vännerna mina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0