Hemvägen <3

Två dagar kvar till julafton? Det känns verkligen inte så, kommer ni ihåg när man var yngre då man typ räknade dagarna från 1 december om inte längre bak? Då gick tiden så himla långsamt och man tittade på julkalendern varje dag bara för att få dagarna att gå, julen var så mycket mer spännande då. Nu som vuxen tänker man mer på att köpa julklappar än vad man tror att man ska få, och även på julpynt hemma och hur man ska hinna med att köpa gran, göra julmat och julgodis. Men våran lägenhet har faktiskt redan fått lite julpynt och jag har nog aldrig haft det så fint hemma i hela mitt liv under juletid.


Utan blixt

Med blixt

Soffan är klar, jag köpte kuddar på Chilli förra veckan, syns inte så bra nu men riktigt snyggt blev det.

Jag är helnöjd. Johan och Anders kom och hjälpte till och körde bort massa lådor som är mina, en åkte ner i källaren och i dom andra fanns det köksredskap samt glas och skålar :) Efteråt åkte jag med Johan och Anders på en sväng med bilen innan jag åkte hem och låg i soffan med frossa framför Vänner.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej Sarah. Grattis till den fina lägenheten! Måste kännas väldigt skönt. Förlåt att jag vart så seg att höra av mig angående klänningen. Om du fortfarande vill kolla på den så kan vi väl kanske höras i veckan. Vet inte om du har mitt nummer men här är det iaf 0708340844. Ha det bra!

2010-01-11 @ 12:42:20
URL: http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0