I need air!

Den här "halsflussen" om jag nu får kalla det det, håller på att bli min död. Det gör så ont att jag inte kan sova eller äta, får äta smulor för att kunna svälja det annars fastnar det i den svullna strupen. Usch! Medicinerna är inte heller dagens höjdpunkt, blä.

Igår var vi i lägenheten igen, vi har varit där och jobbat ända sen i fredags och det börjar gå framåt nu. Igår åkte jag och Alex till stan och valde ut tapet till vardagsrummet. "Någon diskret och ingen dominant färg så tavlor m.m. försvinner" som min målar-pappa sa^^ Vi hittade en och vi känner oss nöjda. Jag överraskade Alex igår och sa att en till person förutom Johan är i lägenheten och arbetar, han fick panik och ville veta vem sjutton det kunde vara och korsförhörde mig, men jag höll masken. Visst, han gissade rätt första gången men jag nekade gång på gång, haha. Jag hade bjudit över Jocke och det gick så fort och bra när dom var tre, plus mig lilla städerskan =)

Idag ska vi tillbaka och jobba på, får se vad vi hinner med men förhoppningsvis kan vi starta med att måla hallen om vi lyckas städa ordentligt. På tal om ingenting, det känns som att jag har massor att göra men vet inte vad. Papper som ska skickas, telefonsamtal som ska ringas??? Får lite panik, hm. Vet två saker jag behöver göra men den ena behöver jag hjälp med och den andra kan jag inte göra när jag har halsfluss. Ork.


How can you not love Lady Gaga?

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och se till att vara klar halv fyra då älsklingen hämtar mig.
Ha en bra tisdag, puss!

Kommentarer
Postat av: Thegirlthatgossips

www.thegirlthatgossips.blogg.se

är en skvallerblogg,

den handlar om sveriges bloggstjärnor

och vanliga kändisar.

Helt enkelt om skvaller.

Jag hoppas att du gillar den och följer den.



xoxo gossip girl.

2009-12-08 @ 20:53:42
URL: http://thegirlthatgossips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0