Lucia!

Goddag allihop!

Vad har ni haft för er en sån här ruggig söndagsdag? Själv har jag sovit till klockan tre för det är det enda sättet att slippa smärtan i halsen, plus att jag har drömt lite roligt. Jag vakna runt halv elva imorse då Alex ringde från Linköping, sen somna jag om och fortsatte där jag slutade i drömmen, coolt va? Det blir ofta så för mig när jag drömmer. Jag drömde att jag tappade bort Chucky i något slumområde där alla hade chihuahor, det fanns även luffare som snodde chihuahor som sprang runt utan ägare så jag sprang och fråga alla om dom hade sett min lilla chihuahis, det var lite jobbigt. Men sen drömde jag även att jag var på något plojen-liknande ställe där dom sålde mat, 3 rätter. Jag stod där i  timme och kunde inte bestämma vad jag skulle äta, HAHA! Jag drömde massa annat konstigt men det är inte lika intressant.

Nu medans min hals inte värker som värst så tänkte jag passa på att få i mig lite mat, kan ju inte äta något direkt nu när jag har några millimeters glipa mellan mandlarna men måste få i mig nåt. Det får bli mammas hemlagade pambiffar och så får jag koka Jasmine-ris till det, mums!

Om en stund kommer Sara förbi, förhoppningsvis med några lussebullar =) hihi. Mina pepparkakor och min julmust väntar! Ikväll kommer älsklingen hem igen, till miig! Pusskalas!


Cykelfesten 2008

Kommentarer
Postat av: Robert

Krya på dig!



Undvik att prata i mobiltelefonen och annan trådlös telefon. Den elektromagnetiska strålningen från telefonen påverkar inte bara ditt huvud utan även halsen, mandlarna och andra körtlar.



Upprepade studier visar på att strålningen påverkar vårat immunförsvar negativt. Får vi ett nedsatt immunförsvar då har kroppen mycket svårare att läka sig.



Nu ska jag sluta tjata som en förälder. Budskapet har nog gott fram.



Mvh

/Robert

2009-12-14 @ 13:12:43
URL: http://www.mobilsmog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0