Our work is done!

Yes! Our work here is done, gyes... We are movin´in!

Alla väggar är klara, allt blev otroligt snyggt och nu håller mamma på och grovstädar för fullt, ni som känner min mamma vet att det inte kommer att finnas en dammtuss eller minsta lilla smutsfläck nånstans när hon är klar^^ Igår åkte jag och Alex till Maxi och köpte julbelysning som vi ska sätta upp så snart som möjligt och det kommer bli så fint. Vi monterade även upp soffan och köksbordet igår men självklart hade vi fått en del fel på soffan så dom kör hit den rätta delen idag.

Idag har jag varit i stan, var på försäkringskassan 2 ggr och sen köpte jag julklappar till mina nära och kära. Fick även hittat en liten julklapp till Chucky som han ska ha på sig på julafton. Iofs vet jag inte riktigt om det är en julklapp till honom eller Mig :P Vill bara att han ska vara riktigt stilig på julen. Nu ska jag faktiskt börja packa det som ska med till lägenheten och jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Har hela min hylla med Michael Jackson värdesaker, skivor, prydnadssaker, lampor m.m. Får se hur detta går men jag kan ge er en före och efter bild om ni vill?




Blev även lite julklappsshopping till mig själv :) halsduk & silverrin g - Gina Tricot, rund ring - Lindex

Nu får jag börja lite grann, snart kommer Johan också =) Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0