Pojkfritt!

Heej!

Vad gör ni en sån här fredagkväll? Dum fråga, vissa av er håller kanske på och gör er iordning för en utekväll, vissa av er har tjejmiddag med vännerna eller helt enkelt bara hänger med pojk/flickvännen. Jag gör inget av detta nämligen, har man körtelfeber så gäller det att stanna inne men jag klagar faktiskt inte...inte ikväll. Johan har varit med mig sen tre tiden, han mötte upp mig i stan där jag gjorde lite ärenden och sen hängde han med mig hem och åt god mat framför lite rolig tv. Sen kom Alex och Jocke för att hämta upp Johan och pussa mig hejdå.

Så nu är jag helt ensam, eller inte Helt. Jag har min isglass, min julmust och senaste Veckorevyn där min favoritbloggerksa Kenza är omslagsflicka och har en stor intervju, spännande! Det är iaf min kväll, sen ska jag nog lägga mig i soffan och sova för jag är svintrött och seg.



Jag bloggar säkert senare om allt och ingenting =)
Ha det så trevligt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0