Precis som ny!

Min dator känns som en annan dator! Johan var här igårkväll för att ominstallera hela min dator för den har gått så himla segt att jag vart 2 sekunder från att slänga ut den genom fönstret. Men anledningen berodde på att han som fixade den åt mig sist har gjort utseendet och annat på datorn att se ut som Vista, när det är XP och jag vill ha den 100% XP för att den ska gå snabbt och smidigt, och det gör den nu! Fick lägga över allt jag hade på mitt älskade usb minne och sen var det bara för Johan att köra på och det gick hur bra som helst. Allt är nytt och fräscht!

Vad har ni haft för er? Jag var i lägenheten igår och sovrummet är typ klart, förutom att det fattas 3 meter av tapeten så det skulle vi få idag. På torsdag ska vi hämta soffan och köksbordet/stolarna, wii! Förhoppningsvis blir dom klara med hela lägenheten till helgen så vi kanske kan hinna städa den ordentligt och börja flytta in! Så jäkla glad skulle jag bli då!!

Idag har jag sovit och vaknat 2-3 ggr av att jag har varit hur svettig som helst? Det rann i nacken, på magen ja överallt! Förstår ingenting, drömde inget hemskt vad jag kommer ihåg... och inget erotiskt heller tyvärr^^ Men jag har mest spenderat tid sittandes vid datorn, installerat Msn, rensat och lagt in all min musik på iTunes. Medans jag gjorde det lekte jag även Dj, satt och låtsas mixa låtar och smådansa (kan bero på att jag är så sjukligt danssugen) det liksom rycker i benen och har ingen kontroll över huvudet som gungar med musiken <3

Jag börjar faktiskt bli bättre nu också, eller körtelfebern sitter säkert i men alla äckliga prickar på mandlarna är borta och svullnaden har gått ner ganska mycket. Men det gör fortfarande ont när jag sväljer och pratar men det är ingenting jämfört med förut, nu kan jag iaf sova. (Party på hotellet på lördag was ment to beee, Sara)

Igår gjorde jag min första fruktsmoothie iaf, jag gjorde 3 stycken så på kvällen fick Alex och Johan en varsin som tack för att dom finns :) Jag rensade även igenom alla mina papper och la allt i en pärm som jag har låtit stå tom och istället lagt alla papper lite här och var, känns verkligen hur skönt som helst.



Nu ska jag lösa ett mysterium, berättar mer sen om jag lyckas!
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0