Worse and worse..

Min hals blir bara värre och värre och det verkar som att min blogg får handla om detta några dagar till framöver. Kan varken äta, andas, svälja eller sova och det är ju dom 3 viktigaste sakerna i i livet så ni kan ju tänka er ett liv utan allt det där. Det är tur att man har världens bästa pojkvän och världens bästa killkompis som kommer hem med jordgubbs-milkshake och ger mig kramar =)

Är på dåligt humör idag så ska nog ta och lägga mig och "sova" som innebär att ligga och försöka hitta ett bra sätt att ligga på så jag får luft och att undvika att svälja så mycket som möjligt, låter som en avslappnande natt med mycket skönhetssömn va? Nä!

Hoppas ni får mer härlig sömn än mig iaf, när jag blivit frisk ska jag rasa ner dom där 2,5 kilona jag gått upp + 2 till genom Nutrilette och träning säger jag bara!! Har aldrig varit såhär träningssugen i hela mitt liv =(
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mia

Vann du inte Kenzas väska?

Tävlar ut en likadan på min blogg

Postat av: mia

Vann du inte Kenzas väska?

Tävlar ut en likadan på min blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0